Чемпионат по компьютерным играм WCG 2010, который будет проводиться в скором времени, огласил правила по проведению соревнований по игре Сталкер Зов Припяти. На данный момент, это наиболее важная информация для участников чемпионата. Сами правила приведены на украинском языке, так как чемпионат украинский. Больше подробностей про WCG вы сможете узнать на оффициальном сайте. ПРАВИЛА ТУРНІРУ «S.T.A.L.K.E.R.: ЗОВ ПРИПЯТИ» ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Версія гри: 1.6.02 Режим гри: artefact hunt Вікові обмеження: брати участь у турнірі можуть будь-які гравці віком більше 12-ти років. Метод змагання: 5 на 5 (командна гра, 5 гравців у кожній команді). Система проведення: групова при відбірних іграх та олімпійська (playoff) на фінальних іграх. Умова перемоги: раунд виграє команда, яка першою зібрала 10 арефактів, або команда із найбільшою кількістю артефактів за 20 хвилин гри. Всього команди грають 2 раунди на одній карті, по черзі за Свободу і Найманців. Перемогу здобуває команда із найбільшою кількістю артефактів за сумою двох раундів. У випадку рівної кількості зібраних артефактів за результатами двох раундів, команди грають додатковий раунд (сторона визначається монетою) до першого артефакта, який і виявляє переможця. Офіційні карти: Агропром, Темная Долина, Заброшенная фабрика, Железнодорожная станция, Военные склады. Карти на гру визначаються почерговим викреслюванням, при цьому монеткою визначається хто з команд викреслює першим. (Будь-яка карта може бути змінена організаторами. Гравці будуть сповіщені до початку турніру про будь-які такі зміни). Обмінюватися повідомленнями (chat та teamchat) під час матчу дозволяється тільки живим гравцям. Якщо гравець мертвий, він не має права використовувати чат, або повідомляти іншим гравцям будь-яку ігрову інформацію. Давати вказівки команді усно під час матчу дозволяється лише капітану команди, за умови, що він живий. Будь-які усні повідомлення від інших гравців приведуть до попередження. Всі гравці можуть використовувати командні повідомлення (voice messages), за умови, що вони живі. Тренери, або інши представники команд в зону змагань не допускаються. На сервері та кожному клієнті буде вестись запис гри. ОСНОВНІ ІГРОВІ НАЛАШТУВАННЯ: Два раунди по 20 хвилин ігрового часу, або до перших 10 артефактів кожний. Гравець може використовувати налаштування клієнта, що доступні через інтерфейси гри. Під час гри заборонено використання наступної амуніції: 1. Экзоскелет. 2. РПГ. 3. Бульдог. 4. Кулемет. 5. Підствольный гранатомет для будь-якоготипузброї. Будь-які зміни карт, скінів, використання багів або сторонніх програм - заборонене і приведе до попередження, технічної поразки або дискваліфікації за рішенням колегії судей. НАЛАШТУВАННЯ СЕРВЕРУ: sv_activated_return 0 sv_anomalies_enabled 1 sv_anomalies_length 3 sv_artefact_respawn_delta 30 sv_artefact_returning_time 45 sv_artefact_spawn_force 0 sv_artefact_stay_time 3 sv_artefacts_count 10 sv_auto_team_balance 0 sv_client_reconnect_time 5 sv_dmgblockindicator 1 sv_dmgblocktime 0 sv_forcerespawn 0 sv_fraglimit 0 sv_friendly_indicators 1 sv_friendly_names 0 sv_friendlyfire 1. sv_pda_hunt 1 sv_reinforcement_time 15 sv_remove_corpse 1 sv_remove_weapon 1 sv_returnplayers 1 sv_shieldedbases 1 sv_spectr_firsteye 1 sv_spectr_freefly 0 sv_spectr_freelook 0 sv_spectr_lookat 0 sv_spectr_teamcamera 1 sv_teamkill_limit 0 sv_teamkill_punish 1 НЕЧЕСНА ГРА, ЯКА ПРИВЕДЕ ДО ПОКАРАНЬ: У разі порушення будь яких правил, перерахованих нижче, команда може бути попереджена або навіть дискваліфікована за рішенням судді. Якщо один з гравців загинув, він не може усно спілкуватися з іншими гравцями, він також має забрати руки від клавіатури і миші до початку наступного раунду. Дозволяється змінити клавіші управління в консолі чи ігровому меню, за умови що гравець спочатку вийде в меню або відкриє консоль, а не буде маніпулювати камерою з метою виявлення положення супротивника. Використання будь-яких помилок, як програмних так і помилок творців карт заборонене й буде каратися різними запобіжними заходами - від попередження до дискваліфікації. Рішення про міру припинення приймається суддівською колегією й не підлягає подальшому обговоренню. Заборонено використання наступних ігрових багів: безсмертя; зберігання статистики на початку нового раунда; левітація; стрільба зі сходів зброєю з 3-го слоту; вихід за межі карти; копіювання предметів; метання гранати крізь стіну; польоти в небо; заносити артефакт на базу таким чином, щоб він не зарахувався і стояти там з ним, прикриваючись безсмертям на базі (крім випадків, коли база знаходиться під обстрілом супротивника і гравець, що несе артефакт не може без перешкод вийти з бази) безшумне скользіння по поверхні. Заборонені нецензурні вислови. Якщо суддя буде вважати, що зовнішні умови (Преса, Лідер команди, Гравці, Глядачі і т.д.) надають гравцеві нечесну перевагу, то гравцеві може бути винесене попередження або йому може бути присуджена поразка рішенням судді. У ході будь-якого матчу допоміжний персонал і/або суддя можуть у будь-який час визначити й інші дії як нечесну гру. Після першого порушення з боку команди-учасника їй виноситься попередження. Після другого порушення з боку команди-учасника їй буде зарахована технічна поразка в зустрічі. Під час будь-якого матчу судді будуть стежити за використанням заборонених моделей поведінки, у тому числі й не зазначених вище. РОЗ'ЄДНАННЯ ПІД ЧАС ГРИ У випадку, якщо один із гравців не може грати через ненавмисне, непередбачене роз'єднання, діє наступне правило: Подати знак судді про те, що стався непередбачений виліт гравця і дочекатись дозволу судді на повторний запуск гри (забороняється перезапускати гру самостійно!). Після роз'єднання одного з гравців обидві команди залишаються на своїх базах і чекають повторного з'єднання гравця, що випав із гри. Як тільки відсутній гравець з'єднався і готовий до гри, суддя віддає команду усім продовжувати гру. За умови, що на момент випадання гравця із гри на карті вже з'явився артефакт, один із гравців, призначений суддєю, повинен активувати його на місці виникнення, після чого повернутись на свою базу. Команди не починають гру без відповідного повідомлення судді. У випадку, якщо під час гри трапляється непередбачене падіння сервера, діє наступне правило: - за умови явної ігрової переваги однієї з команд, колегіальним рішенням суддів записується перемога у раунді лідируючої на момент падіння сервера команди (із рахунком, який був на момент падіння сервера, наприклад, 5:0). За умови неявної переваги команд, суддя призначає перегравання раунду (рестарт). В будь-якому випадку, останнє слово у нештатних ситуаціях залишається за суддєю. У випадку навмисного роз'єднання, суддя може зарахувати поразку команді гравця-порушника, включаючи можливу дискваліфікацію команди. Команда, що відмовляється від перегравання, призначеного Головним суддею, дискваліфікується. ПРОТЕСТИ Протести можуть подаватися тільки капітаном. Якщо гравець не згодний із рішенням судді, лідер команди може подати протест від його імені до завершення гри. Відмовлення в заходженні на сервер може призвести до технічної поразки за рішенням судді. Організатори турніру залишають за собою право змінювати правила на свій розсуд.
Понравилась новость? Поделись с друзьями!
Html ссылка для размещения на сайте:
BB код для размещения в блоге или на форуме:
Прямая ссылка для отправки по e-mail:
|